چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
35

حوزه / خدائیان گفت: مدیران کشور مسئولیت‌ها را امانتی برای خدمت صادقانه به مردم بدانند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، ذبیح الله خدائیان در مراسم تکریم و معارفه بازرس کل استان گیلان، با اشاره به اینکه خدمت به مردم از مصادیق بارز عبادت است، اظهار داشت: مدیران و مسئولان کشور باید مسئولیت‌ها را بر اساس رویکرد دینی و اعتقادی غنیمت بشمارند و در انجام مسئولیت‌ها و خدمت به مردم حقیقتاً امانت‌دار خوبی باشند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان گیلان در ابعاد مختلف به ویژه کشاورزی و دامداری، گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر در زمینه طرح‌های زیرساختی اقدامات خوبی در استان گیلان صورت گرفته، ولی یکسری طرح‌ها که زمینه توسعه را فراهم می‌کند همچنان معطل مانده است.

وی ضمن انتقاد از معطل ماندن برخی طرح‌های عمرانی استان گیلان به بازرس کل این استان در خصوص پیگیری این موضوعات دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، خاطرنشان کرد: در مورد اجرای قانون جوانی جمعیت باید اهتمام جدی در استان صورت گیرد و اعطای تسهیلات با تسریع همراه باشد.

وی به بازرس کل استان گیلان برای بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات مسکن و فرزندآوری از سوی بانک‌ها مأموریت داد.

خدائیان تصریح کرد: هنر سازمان بازرسی این است که موانع را از سر راه مدیران بردارد و در کنار دستگاه‌هایی اجرایی شرایط لازم برای خدمت رسانی صادقانه به مردم را فراهم نماید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha